نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5744
-
الف
+

همه چیز درباره بازیگر سریال دلنوازان/ از طلاق در 17 سالگی تا ازدواج با فوتبالیست معروف ایرانی

«سحر قریشی» بازیگر ایرانی با سریال درحال نشر «دلنوازان» به شهرت رسید.

به گزارش آی فیلم 2، «سحر قریشی» بازیگر ایرانی که این روزها فارس زبانان شاهد نقش آفرینی او در سریال «دلنوازان» هستند در 6ح وت(اسفند) سال 1366 در تهران متولد شد.

بانو قریشی بازیگری را با فلم سینمایی «لج و لج بازی» آغاز کرد و پس از آن از طریق «سیاوش خیرابی» به «سهیلی زاده» معرفی و برای کرکتر «یلدا» انتخاب شد.

او بعد از ایفای این کرکتر در سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. 

این بازیگر ایرانی که به سرعت به چهره یی شناخته شده در سینما و تلویزیون ایران تبدیل شد در مصاحبه های مختلفی درپیوند با شایعاتی که از او در فضای مجازی نشر می شود واکنش نشان داده و از کاربران خواسته تا با آبروی او بازی نکنند.

مهم ترین و جدیدترین شایعه پیرامون بازیگر سریال دلنوازان که سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه های داخلی ایران ایجاد کرد، شایعه نامزدی او با  «مهدی طارمی» فوتبالیست تیم ملی فوتبال این کشور است.

داستان از آن‌جا آغاز شد که یکی از دوستان «سحر قریشی» که به بهانه دیدن بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال به امارات سفر کرده بود؛ به بهانه تولد «سحر قریشی» پستی در فضای مجازی گذاشت که این پست توسط «مهدی طارمی» لایک شد.

مدتی بعد یک ویدیو از این دو چهره در فضای مجازی به نشر رسید که به این شایعات شدت بیشتر بخشید.

«سحر قریشی» طی یک مصاحبه در خصوص شایعه ازدواجش با این فوتبالیست گفت : فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این حرف ها زیاد می زنند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : ازدواجم را با آقای «مهدی طارمی» نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم.

گفتنی است «مهدی طارمی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الغرافه قطر در مسابقه سریالی «۱۳ شمالی» همراه با بانو قریشی نقش بازی کرده است.

سریال «دلنوازان» هر شب ساعت ( 6 عصر به وقت تهران- 7 شب به وقت کابل- 7:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر